fredag, november 07, 2008

Ih!!..huh?..hot!!

Finder mig selv i færd med at lede efter billeder og videoer med den pokkers lækre president...hvad pokker?..jeg har aldrig før syntes at en president er værd at kigge efter, men Obama?..øh jo, jeg må indrømme at han er fandens flot! Han er kun 10 år ældre end mig, slank, flot, velbegavet, aktiv, fremsynet, engageret, karismatisk og en inkarneret familiefar med et smukt smil..hvad mere kan man forlange? Obama er hele pakken!!

Min veninde Joey fra Scotland og jeg er enige: den mand er for hot!!..Er det ikke bare hvad vi trænger til, noget andet end (halv)gamle (tykmavede) selvglade grå/hvid hårede mænd?..Skal vi ikke også have noget pænt at kigge på? ..I mænd har Helle og vi har Obama...!! *fniser tøset*


Her er mindre flatterende af den hotte president, men lidt sjov skal man jo have.

1 kommentar:

Klejs sagde ...

Ja, han er bestemt noget andet end de hudhængende og gråhårede Bushes.

Det smil Obama har, skal nok vinde flere venner end fjender.

Blog-arkiv