torsdag, december 18, 2008

UPDATE Per..Venter

Per ligger og venter på at det bliver hans tur til at blive rullet ind på operationstuen. Jeg er hjemme og vride hænder og trave cirkler i gulvet i stuen.

Jeg havde ellers lovet mig selv at få noget praktisk fra hånden herhjemme (det vasketøj SKAL altså lægges på plads..du ved hvor det skal hen..kom så i gang), men jeg sidder sgu stadig i "nattøj" og rodet hår, eller rettere sagt jeg traver. Rundt og rundt og rundt. Nårh ja altså ikke lige nu, det ville være svært at trave rundt mens jeg skrev på bærbar..hehe..lidt humor har jeg stadig..en slags "panik-humør"..nervøs latter..

Nå nå, men nu har jeg gjort hvad jeg skal på den bærbare.
Det er utroligt som det er strømmet ind med varme hilsner, lykønskninger og "prayers" fra hele verden. Både fra mine, Pers og vores fælles venner og bekendte. Mange af vores online venner har vi kendt i over 12 år og vi har fuldt hinanden gennem gode og dårlige tider. Dette her kan vist kaldes en dårlig tid, og så varmer det med de mange hilsner og tanker fra fjern og nær, også fra familien.
Per er meget vellidt for sin venlighed og gode humør, og det kan mærkes rigtigt meget.

Nå, slut med takketalen, på med bukserne og en kam gennem håret, ud og købe pakker til børnenes pakkelege i skolerne i morgen. Kom i gang...!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Good luck herfra også...

Blog-arkiv