fredag, november 14, 2008

Forbistede Tyveknægt!!

Fik et chok i morges da jeg kom ud af min lejlighed, fuld udstyret med regnsæt, cykelklemmer og hjelm. Jeg troede jeg var røget ind i en anden dimension..for h%¤#"&..hvem har stjålet min cykel???..jeg brugte 10 minutter på at trave vantro frem og tilbage og stirre igen og igen på det sted hvor jeg stilte og LÅSTE min cykel igår. Jeg er nu grædefærdig..mega ked af det og meget vred!!! Hvor vover den forbistede tyveknægt at stjæle MIN cykel. Der står en masse lækre cykler ved siden af og så vælger de min gammel herrecykel. Selv om den er velplejet og velholdt er den en bondeknold sammenlignet med den flotte røde racer der plejer at stå ved siden af.Min dejlige cykel er helt uundværlig for mig..jeg kommer rundt overalt på min cykel. Har ikke råd til buskort, og da slet ikke til en ny cykel..hvad f%¤#&%¤ gør jeg nu? Har været en tur i kvarteret og lede, måske har en eller ande fulderik "lånt" min cykel og så smidt den fra sig!! Sådan en idiot!! Jeg skal nok melde det til politiet, selv om de selvfølgelig ikke kan eller vil gøre noget, og forsikringsselskabet kan nok ikke hjælpe for jeg fik cyklen som gave for mange år siden og har ikke papirer på den , og har aldrig fået skelnummeret skrevet ned. det er noget værre l&%¤#!!! Ja der bliver bandet en del og det fortsætter nok resten af weekenden...: GRRR!!!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Aj sikken noget værre lort.

Kendte en der fik sin stjålet fra banegården - en gammel bedstemorcykel. Hun købte en billig ny en. Så skete det at den nye cykel blev stjålet fra samme sted 1 uge efter den første blev stjålet.

Håber din cykel bliver fundet igen selv om chancerne ikke er gode.

Malene Klejs sagde ...

Har haft min cykel i 15 år..flot ikk?!! Jeg passer sgu på mine ting. (ligesom min 8 år gammel mobil, læs forrige blog)Har nu lånt en gammel cykel af en kollega. Dagmar hedder hun, altså cyklen, ikke min kollega. En cykel der har et navn er ikke så ringe endda.Hun er kraftig, brun og flad og en smule rusten i det. Cyklen, altså! Men den er stadig sød, og min kollega er endnu sødere at låne mig den.
Nå, men nu vil jeg køre rundt og lede efter min egen cykel.Måske tyven har smidt den fra sig efter brug. Øv øv og atter øv.

p.s. og flere gange øv til hende du kender med TO stjålne cykler.

Klejs sagde ...

F... træls! Jeg har også fået stjålet en cykel på Kaj Munks. Og jeg var endnu mere grædfærdig, da det var en fødselsdagsgave fra mine forældre året før. En helt splinterny cykel med en af de stærkeste lås på markedet. Men nope.. Væk var den.

Dagmar har jeg også haft æren af at cykle på under buskonflikten for 2 år siden. Det blev min redning, for det var pænt langt at gå til seminariet.

Malene Klejs sagde ...

Dagmar og jeg er nu ved at komme godt overens. Skal dog lige have hende til kontrol med lidt rustbehandling, efterspænding af gear samt udstyres med et par kurve til at transportere mad i. Jeg låner hende til når jeg får råd til at købe en ny til næste år. Er Dagmars ejer ikke bare en skat at låne mig den? Alting er meget lettere med en cykel.

Louise sagde ...

Malene klejs.

Du kan også muligheder for at køber en brugt cykel over den blå avis. www.dba.dk

Go weekend

Blog-arkiv