fredag, september 03, 2010

Husker du....?

Dette er en tagge-leg. Her er reglerne:

Din overskrift skal være : Husker du...?
Vælg en kendt person du så i tv som barn, og som har gjort indtryk på dig på den ene eller anden måde, enten fordi denne person var pussig, anderledes, sjov eller inspirerende, det bestemmer du selv.
Skriv hvorfor og hvordan og sæt et par billeder ind så vi andre kan se/genkende ham/hende.
Tag derefter mindst 2-3 andre.

Jeg tagger min kære kusine, min søde moster og tøsen fra Albertslund


Jeg starter med hende her:



Der er, eller var, skulle jeg hellere sige, Kirsten Hüttemeier.
Hun var nok den første kok jeg så på TV. Jeg husker at jeg syntes hun var sådan lidt farmor-agtig, talte på en lidt sjov måde og at hun havde de der underlige ærmeskånere på.
Dem blev der lavet meget grin med gennem årene, men de er da praktiske hvis man er slem til at grisse sin ærmer til under madlavningen. Jeg selv ville aldrig bruge ærmeskånere, ikke fordi dem er Kirsten-Hüttemeier-agtige" men slet og ret fordi at ærme-grisning aldrig har været på tale i mit køkken.



Skulle DU derimod have brug for at par superseje ærmeskånere, så gå her ind:
Sy selv Super Seje ærmeskånere



De kunne jo komme til at se sådan ud. Ærmeskånere til socialdemokraten!!



1 kommentar:

Lissis blog sagde ...

En svag overgang overvejde jeg atstrikke sådan et par skåne ærmer, men jeg kom bort fra det.'
gudskelov for jeg tror ikke ejg ville bruge det alligevel.
Ja hun talte så tydelig , kan jeg huske.
tak Malene skal sætte mit hjerne i blød nu du har tagget mig..

Blog-arkiv