tirsdag, marts 10, 2009

Update Per: en ommer

Nogle af jer ved hvor utilfreds jeg har været med Pers medicin, da jeg har kunnet se hvordan det bare gjorde ham mere og mere syg for hver dag. Jeg har raset og bandet og svovlet over at Per skulle blive ved med at tage det gift der ikke hjalp men tværtimod gjorde det værre dag for dag. Igår var han til kontrol på hospitalet, og endelig, ENDELIG kunne lægen også se at de skide piller ikke hjalp en disse. Så nu er han stoppet med dem og får nu nogle andre. Jeg tuede da jeg hørte det...endelig! Det er pinefuldt at gå og se sin mand blive alngsom forgiftet uden at kunne gøte noget og uden at nogen tror på én. Så både Per og jeg græd af lettelse. Nu er han på noget andet medicin, og den er jeg frisk på at han prøver. Så håber vi at det hjælper mod hans hovedryk og ansigtsskæring and den mærkelige måde han er begyndt at trække vejret på. Jeg har sovet ad h...til om natten pga jeg kan mærke at han fra tid til anden hiver efter vejret. Jeg har sovet langt bedre de sidste par nætter end de sidste 2 mdr. Nu må vi se om ikke det går fremad. Kryds fingre.

Og så er jeg igang med at tænke indbydelser til konfirmationen. Så mon ikke I snart har et brev/kort med posten. Husk at reservere datoen allerede nu: 19 april.

1 kommentar:

Klejs sagde ...

Hurra, krydser fingre og kikker efter posten...

Blog-arkiv