onsdag, marts 11, 2009

Blockbuster..Chokbuster




Mærkelig oplevelse jeg havde her før weekenden, da Danny og jeg ville låne 3 dvd'er for 120 kr i 5 dage. Da vi stod og skulle til at låne dem, var ekspidenten så venligt at råbe: "Du har valgt Saw fem, Boog & Elliot 2 og Burn After Reading. Er det korrekt?".. Folk smilte venligt til mig on en jævnaldrede dame kommenterede at Burn After Reading var god, og en yngre herre nikkede bekræftende.
Ja for pokker, men behøver alle i Blockbuster vide hvad jeg har lånt.

Jeg forestiller mig Lars Løkke Rasmussen i Blockbuster for at låne dvd'er.
Ekspidenten råber " Lak og Læder, Pigespejderne på Nudistlejr og Lystige Lola 2, er det korrekt?"

Måske skulle man leje nogle frækkere titler næste gang...bare for at chokere!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hehe, så vil Lars Løkke Rasmussen ende på alle landets morgenaviserne. :-)

Lissis blog sagde ...

Måske fordi ekspidenten så to personer med høreapperater og ville være flink-hensynfyldt hmhm!!!!!

Malene Klejs sagde ...

Nåh ja for pokker..du har sikkert ret..det havde jeg ikke tænkt på. Næste gang jeg går i Blockbuster tager jeg høre apparaterne af...
Nåh nej, det er vist heller ikke nogen god ide!

Blog-arkiv