torsdag, oktober 16, 2008

Mom-on-the-Run..drager sydpå.

Nu mangler jeg bare at pakke, så er jeg klar til at blive mom-on-the-run og indtage Midttyskland med min forkærlighed for James Blunt og hans musik. Skal mødes med et par tyske veninder og hellige mig musikken både fredag og lørdag med fede koncerter med mulighed fo at møde selveste Mr James Blunt efter koncerterne..WAUW!!.
Fredag bliver der ikke meget tid til sight seeing i Bremen, men søndag kan jeg lige nå et par timer i Oberhausen, nden jeg vender snuden hjem mod Danmark og alle pligterne.
Lige nu er jeg dog så mentalt klar som jeg kan blive til at stikke af hjemmefra, opleve det frie koncert-rakker-liv og lade batterierne op, klar til både mand og børn derhjemme igen om mandagen.

Ha' en go' weekend!!

P.S. oh..hittekatten hedder forresten Felix og er nu kommet hjem til sin egen familie. Dejligt at jeg slap for at aflevere ham på dyreinternatet.

2 kommentarer:

Klejs sagde ...

Rigtig god tur til dig mom-on-the-run!

Anonym sagde ...

Hov, nu nåede jeg det ikke før du tog afsted, men alligevel: forsinket rigtig god tur, håber det var/er/bliver fantastisk!

Blog-arkiv