torsdag, oktober 29, 2009

Nyt familiemedlem!!

Sig velkommen til vores nye familiemedlem, Karma. Hun er flot, grøn og kan tage 40 km på fuld batteri, og lidt mindre når det er koldt!
Karma har sit navn i forvejen for det står foran på styret, så det hedder den bare!
Vi er alle SÅ GLADE for Karma!! Per er super glad og har prøvekørt Karma rundt om huset. Lige nu er han ude og køre..alene!! Han har ikke været ude alene i årevis, kun i haven. Og her sidder jeg ved min bærbar og er så glad, så glad.
Glad for at Per nu kan blive mere uafhængig af hjælp fra andre til at komme ud, og glad fordi Per er så glad og tilfreds :)
Her er et par billeder og en video.




Video af Per's første tur rundt om huset.

9 kommentarer:

Klejs sagde ...

Hvor er det dejligt! At være mobil igen må være himlen for Per.

Anonym sagde ...

Hej

Det er dejlige at Per fik legetøj og bedste ven handi. scooter :=)

Anonym sagde ...

Sorry

Jeg er Louise mikkelsen.. har skrevet indlæg..

Lissis blog sagde ...

Velkommen Karma :-)

Malene Klejs sagde ...

Tak, Louise og familie. Ja han er meget glad. Nu skal han ud og gøre vejene farligt..haha. Nej, man kan vælge mellem skildpadde fart og kaninfart. Ja helt seriøs! Jeg må få postet et billede af styrepannellet, så I kan se det selv.

SAF57 sagde ...

Det er bare så dejligt. Jeg så Pers Karmas to søstre i dag, da jeg var ude og handle. De var røde, og jeg smilede der på min cykel og tænkte på Per, da jeg så dem. Tillykke med din nye ven, Per!!!

Malene Klejs sagde ...

Hej SA, tak for din kommentar og fordi du fandt vej herhen. Ja Karma har en stor familie rundt omkring..hi hi. Og Per siger også tak, for han er lykkelig for sin nye ven.

Anonym sagde ...

TILLYKKE med Karma først og fremmest til Per, som nu bliver mere mobil. Håber du får megen glæde af den. Og det er dejligt at se/høre at hele familien er glade på Pers vegne.
Stort knus til jer alle!
kærligst farfar

Malene sagde ...

Tillykke Karma. Du har fundet dig en god familie. Tillykke til resten af familien.

Blog-arkiv