torsdag, februar 12, 2009

Jeg er blevet udfordret!

Den søde og smukke Tine fra Sjælland har udfordret mig!!

1. Gå ind på mine billeder/mapper.
2. Vælg den 6. mappe.
3. Find det 6. billede.
4. Sæt billedet ind på bloggen og skriv lidt om det
5.Send udfordringen videre til 5 venner.

Her er mit billede:


Jeg har en meget systematisk orden i mine mapper på min stationære computerm pga at jeg tager rigtig mange billeder og faktisk i perioder tager et billede næsten dagligt.
Danny er så opfindsom og tosset at der er en masse at forevige ;o)
Det betyder at jeg er nødt til at have et system og derfor ligger alle billedemapperne først i overmapper i tidsmæssigt og dernæst i alfabetisk orden.
Dette billede er fra mappen: Ferie Berlin Sommer 07.

Det er taget på Potsdamer Platz i Berlin på vores dejlige ferie i juli 07. Vi var alle 5 afsted og vi havde en SUPER tur med mange gode oplevelser.
Vejret viste sig fra den gode side, på den dag billedet er taget var det dog overskyet.
Jeg har Mickey under højre arm og Danny under venstre. Vi pjatter lidt til fotografen, som er Per. Kevin var i en fotograferings-sky periode og holdt sig langt væk fra kameraet når han kunne. Dette betyder at der er store huller i bevisførelsen for hans eksistens!..
Han er heldigvis kommet over det forlængst så nu har vi igen billeder af den høje flotte fyr.

Jeg kender ikke så mange bloggere og denm jeg kender er allerede blevet udfordret. Jeg giver derfor udfordringen videre til blogger Anne fra Undreland http://undreland.dk/wordpress/ samt 4 Facebook venner:
Jessica Rohde, Louise Rosa, SallyAnn og min søde halvsøster Anette Jepsen

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Udfordringen modtaget og gennemført. Det ses på min FB profil, søde Malene :)
Har sendt videre til 5 personer.
Knus
Jessica

Blog-arkiv