onsdag, januar 28, 2009

Hvad jeg laver hver søndag fra 10.30-12.00

3 kommentarer:

Malene Klejs sagde ...

På dette tidspunkt vil jeg kke forstyrres. Jeg snakker ikke med nogen, tager ikke mobilen og lukker ikke nogen ind. Dette tidspunkt er helligt!!

Lissis blog sagde ...

Hvad søren ser du poker?
Det havde jeg ikke troet om dig?
Du vil da ikke i ramme alvor sige du spilder 1½ time hver søndag foran skærmen?

Malene Klejs sagde ...

Ikke "spilder" tiden, kære moster, Jeg NYDER tiden hver søndag foran skærmen, og yup jeg elsker Texas Hold'em og er selv en rimelig habil pokerspiller. Jeg kan remse alle de store Pokerspillere som har vundet WPT (World Championship Poker)op udenad og kan selv spille i timevis uden at blive træt af det. Jeg spiller dog ikke på nettet, det er for risikofuldt.
Var det noget med et Poker-hold i Tegnsprogsforeningen eller pensionistforeningen?..hehe..

Blog-arkiv