torsdag, januar 15, 2009

Det store sorte skrummel

Vores hjem er blevet indvaderet af et stort sort skrummel. Stor, sort og grim. Men jeg har ikke noget at skulle have sagt. Pers far har købt den grimme sag til Per, så han kan sidde bedre og hans hovede rokke mindre. Og den ser både stor, grim og forkert ud i vores stue, stolen, ikke hovedet. Som en brugt ble i et blomsterbed.Per elsker den. Stolen, ikke bleen.
Jeg får et chok hver gang jeg går ind i vores lille stue, og så står den store sorte skrummel der og får mine øjne til at svide. Jeg havde forsværget at jeg nogensinde skulle have sorte lædermøbler i min/vores stue. Og så er det ikke engang ægte læder men plastik. Gyyyys! Få selv syn for sagen her. Et rigtigt mandehørme møbel, right?
Hvad mener du?

2 kommentarer:

Klejs sagde ...

Føj... Ikke min smag! Forhåbentlig ser Palle den ikke. Det sætter fluer i hans hoved om en ny lænestol.

Anonym sagde ...

Kan kun sige et ord: FORSATANDA! Havde lige en snak om grimme lænestole med en kollega, og så måtte jeg altså (undskyld) vise hende sofaen :-) Mænd....

Blog-arkiv