søndag, oktober 26, 2008

Mental-rekreation Part II - Sightseeing

Klik på billederne for at se dem større. (forhåbenlig ikke kæmpe?)

Bremen lør.d. 17 okt


Her blev ikke meget tid til sightseeing, for jeg ankom ved halv to tiden og skulle så lige booke ind, have en bid mad og mødes med pigerne uden foran hallen 4 timer før koncerten for at sikre mig en plads foran scenen..(hvad jeg også fik..begge dage). Men jeg fik da set en smule på vej til og fra togstation og hotel og hotel og koncertsal.




Banegården i Bremen med Tivoli foran



Er det ikke bare SÅ typisk tysk!!





Byens vartegn?



Skaterbane..lige noget for Mickey


Oberhausen lørdag - søndag d. 18-19 Okt.


Her havde jeg en halv dag til sightseeing, men det var jo om søndagen og der var det meste lukket. Men der var mange smukke grønne parker inde i den gamle del af byen og i den nye del var der liv og glade dage med turister, madsteder, Tivoli og Seaworld!!











Ingen kommentarer:

Blog-arkiv