tirsdag, september 23, 2008

Tjekkiet kalder..

..dog ikke for Mor her, men for vores store dreng Kevin. Kevin-drengen er såmænd væk i 7 dage hvor han er i Tjekkiet sammen med sin klasse samt 2 andre 9. klasser. Både Kevin-drengen og Mor her havde fugtige øjne her kl 8.05 i morges, da vi krammede farvel i banegården. Det er aldrig let for mig at lade ham tage afsted alene..og ja jeg ved han er sammen med 50 andre for ikke at tale om 6 lærere, men alligevel.

Men måske er det en sund proces det her....afrejsen..adskillelsen. Det varer jo ikke mere end en 3 års tid før Kevin-drengen skal flytte hjemmefra, og Mor her kan jo ligeså godt øve sig. Så jeg øver mig. Glæder mig på hans vegne, snøfter lidt og går så ud til bussen.

Move on..han er jo hjemme igen på tirsdag. Kun 7 dage tilbage.

Ingen kommentarer:

Blog-arkiv