mandag, september 29, 2008

Talentløs 2008? vs.America's got NO talent?

Sideløbende med Talent 2008, som jeg følger trofast med i (jeg er ikke til dans), ser vi også Americas Got talent på Zulu hver søndag aften.
Først Talent 2008: som Jules Rules( http://julies.smartlog.dk/)og Anne(http://anne.undreland.dk) to af mine ynglingsbloggere skriver, er Hannibal manisk og skræmmende og har ikke skyggen af talent. Her vil jeg tilføje at jeg ikke er enig. Hæmningsløse Hannibals talent består i at være mærkelig i særlig grad. Og ellers er jeg enig: Den mand er ikke normalt. Han er hvad jeg kalder: Lalleglad!!


Og danskere er ikke alene om at være mærkelig. Blænder man op for AGT (Amercas Got talent)får man en halvbuttet Boy Shakira med krøllet blondine paryk, som vrider og vender sig på scenen i blondeundertøj som om han har fået myrer i sin skridtbeskytter.


Og ikke nok med det, vi skal også trækkes med en Bollywood danser, Kashif, som jeg ikke rigtig ved om jeg skal placere mellem obskønt og absurt!!!


Men de dummeste er nu dommerne!! Hasselhoff, Sharon Osbourne og Piers Morgan!! HVORFOR I ALVERDEN lader de disse to totalt talentløse og mærkelige individer gå videre???? Jeg ser ikke gram af talent i dem, hvis ualmindelighed altså ikke er et talent, hvad jeg tvivler meget på, for så var der så mange talentfulde mennesker i verden, at det ville være unormalt at være normal. Er man så ikke normal i sidste ende, hvis det nu var normalt at være unormal?

Så her er mit bud: Ud med Boy Shakira og Kashif..fortæl dem sandheden: at de kun gik videre for at sikre en tilpas blandning af de normale og det absurde/obskønne, og for at sikre underholdningsværdien under AGT. For hvem pokker gider glo på dem mere?

Og til sidst skal lyde en tak til Ålbæk, Martin Hall og den søde Julie, for at sparke Hæmningsløse Hannibal ud og dermed bevise at Danmark trods alt har lidt smag!!!

3 kommentarer:

Klejs sagde ...

Jeg er bare SÅ enig!

Hannibal er for manisk, og det er bestemt ikke et talent jeg vil vise frem.

Boy Shakira var alt for meget og tog bare plads fra andre der ret faktisk havde et talent.

Kashif, ja... Meget kan man ikke isge om ham, men fanse kan han heller ikke.

Ved ikke hvad de tre dommere tænkte på.

Anonym sagde ...

Joh... Nu kan vi så ikke se den amerikanske version, men mon ikke det forholder sig på samme måde over there, som det gør her: At for at holde på så mange af seerne som overhovedet muligt, må man have en vis mængde "landsbytosser", så der også er noget for de seere der ikke er interesseret i talenter, men kigger med fordi det er så skønt at sidde i sin sofa og blive lidt hyggeforarget ;-)
- Det tror jeg.

Malene Klejs sagde ...

Hej anne..ja det har du sikkert ret i. Og jeg glæder mig til at blive hyggeforarget igen og igen
;o)

Blog-arkiv