tirsdag, september 02, 2008

~ Dag 2 uden Nyhedsavisen ~

Mandag 1 sep ~ Dag 1 uden Nyhedsavisen~
Stod op..fandt mine morgen-joggingbukser frem og ledte efter mit høreapperat der var faldet ned fra sengebordet. Gik ud i gangen og bukkede mig ned foran hoveddøren og famlede rundt efter Nyhedsavisen. Famlede og famlede..hvor var den avis dog?..havde de glemt mig?..jeg fnyste irriteret, for hvad skal jeg nu fordrive tiden med under mit morgentoilette?..sad og småsov..savnede min lille nyheds up-to-date...tænkte på hvordan det mon så ud med stormen ..hvad hed den nu? Albert? Hannibal?..de hedder allesammen sådan nogle almindelige navne som gør dem svære at huske. Kunne jo tjekke i avisen. Nåh nej....!!

Tirsdag 2 sep. ~Dag 2 uden nyhedsavisen.~
Stod op, fandt mine morgen-joggingbukser frem. Høreapparatet lå under "Next" af Michael Crichton..
(i øvrig en meget interessant bog, dog med et noget forvirrende persongalleri)..gik ud i gangen og så ramte tanken mig igen "Nyhedsavisen er krakket!!".jeg må for evigt undvære min hyggelige morgentoilette-stund med nyheder om dit og dat, lækre rejser, Amerikanske pre-præsidenteres tilsvining af hinanden, nådeløse orkaner..ærgeligt!! Sidder og småsover..savner min lille nyheds-up-to-date...blev den orkan virkelig så slem som frygtet?..kunne jo tjekke i avisen. Nåh nej....!!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Frisk mod, Antonius! Verden er fuld af aviser. Du finder forhåbentlig snart en ny yndlings-én.
...P.S: Orkanen hedder Gustav ;-)

Kh. Undreland

Malene Klejs sagde ...

Joh men, Nyhedsavisen er...undskyld var, den eneste avis der kom ind ad dørsprækken. De andre aviser skal jeg på jagt efter, da jeg aldrig møder dem på min vej til arbejde (som iøvrigt ligger 3-5 min med cykel fra mit hjem)..

Blog-arkiv