mandag, august 18, 2008

Og hvad ønsker du dig så på din fødselsdag?

Svaret er det samme hvert år: "Hmmmm...hmmmmm..øøhhh..det ved jeg sørme ikke". Og svaret er det samme i dag, hvor jeg fylder 37.
Ja, madammen her fylder år..igen!
Jeg aner ikke hvad jeg ønsker mig.
I løbet af året går jeg i butikker og tænker: "Åh ja hvor er den dejlig/smart/lækker/sød/praktisk, den kunne jeg godt tænke mig. Men når jeg så har fødselsdag har jeg glemt alle de dejlige/smarte/lækre/søde/praktiske ting jeg ønskede mig.
Og dog........... jeg ønsker mig en cd der er næsten umuligt at få fat på, da den kun udkommer på et lille Amerikansk pladeselskab, men min mand er ved at finde ud af det for mig. Så forhåbenlig lykkedes det for ham at skaffe den til mig når den udkommer d. 26 august.
Så bliver jeg STJERNEGLAD!!!
I anledningen af min fødselsdag får I her en musikvideo med en af sangene fra den cd jeg ønsker mig. Det er "Do You believe me now" med Jimmy Wayne, som jeg har været vild med siden 2001.
Og til alle de døve der læser min blog, og ikke får meget ud af musikvideon, har jeg postet et lille sjovt billede øverst i højre side.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med fødselsdagen, Malene. Håber du får en god dag.
Jeg glæder mig til vi ses til næste koncert til efteråret.

Klejs sagde ...

Hej kusine. Ingen tilbagemelding fra dig må betyde at den elektroniske fødselsdagskort ikke har nået sin destination. Damn! Det var ellers flott med virtuelle lys og candyfloss lyserød glasur på kagen.

Men her kommer det... TILLYKKE!

Gid du længe leve må.

37 år er ingen alder. Der venter en gave til dig fra Super Max. Han insisterede på at du skulle have den. Så du må vente med at få den, til vi ses (GNÆK GNÆK - kan du vente så længe? :-) )

Malene Klejs sagde ...

Gave fra Max? Vi må ses STRAKS!!! Skal du noget om 10 minutter?..hehe..oh well, lad os da mødes til baby café på Engtoften om onsdagen. Jeg skal dåne over alle de nuttede unger...!!!!..hehe

Anonym sagde ...

Tillykke - forsinket :)
37 år ER ingen alder. Jeg har prøvet det lige for et par år siden, og det var helt fint!

Blog-arkiv