onsdag, juli 16, 2008

Dannys fødsesldag 10 år

I dag blev danny 10 år. Utroligt som tiden går. Som de fleste andre mødre kan jeg ikke fatte hvor tiden flyver hen. Især da Danny er den yngste og derfor min lille skat. Men hey..han kan jo ikke blive ved med at være mors baby..eller hva?

Danny havde i hvertfald en god dag, selv om han stadig ikke er helt rask efter en gang influenza med feber, hovedpine og lidt ud i begge ender..men nu er han næsten ved at være rask. Turen til restaurenten "Bones"for at spise spareribs blev dog lavet om til Spareribs a la hjemmelavet fra mors køkken, og det blev også en stor succes, heldigvis!! Det smagte faktisk så godt, at jeg glemte at tage billeder. Men her er nogle billeder fra eftermiddagen og fra hyggen med Dannys nye dvd om aftenen. Tak til dem der gav gaver og penge. Som I kan se blev Danny meget glad for dem.


Hot!! Helt enig!!.....................Jaah!!Den dvd med Jack Black
som jeg har ønsket sig længe

Hurra..til at tegne i. Den er flot!! ........Hehe..den "Gun" skal
jeg nok få det sjovt med!!

Brownie-fødselsdagskage ................og puuuust!!

Hygge med madrasser i stuen
og den nye dvd med Jack Black!!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Malene Klejs sagde ...

Måtte lige fjerne min allerførste spam-kommentar ovenfor.Det var vist noget med billigt online-lån ..hmmmpf!!!!

Klejs sagde ...

Nøj... ER han blevet 10 (TI!) år. Tillykke Danny! Kan huske, at min mor fortalte for 10 ½ år siden at du ventede dig (igen) og jeg tænkte tak skæbne! 3!! børn.

Nu kan jeg sagtens følge dig. Vil have mindst to.

Men du har også nogle herlige gutter, som du og Per sagtens kan være stolte af.

Knus fra kusinen der er blevet klogere :-)

Blog-arkiv