onsdag, september 26, 2007

True Or False..

Nøøøj hvor er det længe siden jeg sidst hat slået mine folder på min egen blog. Ikke siden jeg fandt fornøjelse i at fortælle om min lille sviptur til Kolding City Campi sommers..haha. Men nu er jeg back og starter op med lidt True or False, for ligesom at varme den forklejske hjerne op igen. Her er 10 ting om mig. Gæt hvilkne du tror er true (sande) eller False (falske) om mig. Skriv i en kommentar hvad du tror er sand og falsk.

1. Jeg blev engang glemt i et varehus i flere timer, inden min mor kom i tanke om mig?
2. Jeg faldt ned fra et tag på et højhus som barn oghar stadig et ar på knæet til minde?
3. Jeg er fanatisk TheSims2 fan og er medlem i både den danske og Internationale fanklub?
4. Jeg elsker Sushi
5. Jeg har en stor Jumbo-bog samling lige fra nummer 1.
6. Jeg kan spille guitar og klaver.
7. Jeg kan ikke lave mad.
8. Jeg har som voksen haft et hamster der var døvt.
9. Da jeg var teenager var jeg rebelsk og gjorde oprør mod stort set alt.
10. Min store drøm er at rejse til grønland og køre i hundeslæde

7 kommentarer:

Malene Klejs sagde ...

Sætter lige spørgsmålene op her, så de er nemmere at se og svare på.

True or False?

1. Jeg blev engang glemt i et varehus i flere timer, inden min mor kom i tanke om mig?
2. Jeg faldt ned fra et tag på et højhus som barn og har stadig et ar på knæet til minde?
3. Jeg er fanatisk TheSims2 fan og er medlem i både den danske og Internationale fanklub?
4. Jeg elsker Sushi
5. Jeg har en stor Jumbo-bog samling lige fra nummer 1.
6. Jeg kan spille guitar og klaver.
7. Jeg kan ikke lave mad.
8. Jeg har som voksen haft et hamster der var døvt.
9. Da jeg var teenager var jeg rebelsk og gjorde oprør mod stort set alt.
10. Min store drøm er at rejse til grønland og køre i hundeslæde

Anonym sagde ...

1. True
2. False
3. False
4. False
5. True
6. True
7. False
8. True
9. TRUE!!
10. True

Rammer jeg overhovedet rigtigt?

Anonym sagde ...

Ha..det er da nemt(tror jeg!)

1.True
2.True
3.TRUE!!!!
4.False, ingen hader det mere end dig.
5.True..måske
6.False.Trickspørgsmål!!Du kan kun spille guitar, ikke klaver.
7.False. Jeg har spist hos dig. Inviterer du mig snart igen?
8.Ha ha!
9.FALSE! Nok så du farligt ud med det heavy rocker tøj på, men du var blid som et lam og meget genert. Dit udseende var ren facade. Du var nok den mest kedelige og føjelige teenager man kan tænke sig.
10.Hmmmm..det har du da aldrig nævnt noget om. Men måske har du hemmeligheder for mig?

Knusser fra mig!!

Anonym sagde ...

Hej Malene....

Jeg gætter....
1. true
2. false
3. true
4. false (i følge ovenstående indlæg :-)
5. true
6. false
7. false (har smagt en kage som du har bagt for nogle år siden)
8. true
9. true
10. true

Anonym sagde ...

Hello Malene...

Er lige kommet hjem fra TN. Jeg sender dig lige et par billeder og blokker din mailboks lidt ud. Haha. Senere poster jeg dem på Shutterfly som sædvanligt.

Nu til gætterierne.

1. true
2. true
3. true
4. false
5. TRUE! (har selv set dem!!)
6. false, kun guitar. Lad du mig om klaveret. Hehe! Du spiller foresten også fremragende trommer. En skam du ikke kan have tønder hjemme hos dig selv.
7. FALSE!!! jeg har også spist hos dig.
8. true?
9. false, image siger ikke alt
10.FALSE!! Du vil jo med mig til Nashville, right?

Hey, vi ses snart igen til november. Sender mange varme hilsner.

Malene Klejs sagde ...

Der kommer vist ike flere indlæg, så jeg kommer med svarene på True/fase nu (hvis jeg ellers kan tænke på andet en min kusine Elisas lille vidunderlige nyfødte dreng, som ikke er større end en tobak for en skilling, men bare noget af det kæreste og nutteste jeg længe har set!)

1. FALSE! Nok var min mor ikke nogen udpræget hønemor, men hun har dog aldrig glemt mig i varehus.

2. TRUE!! Jeg var 9 år og vi boede i Ålborg i et boligkompleks i med 3 etager og jeg var kravlet op på taget via vaskehuset og balancerede hen langs tagryggen, da jeg pludselig røg ned. Jeg husker fornemmelsen af at svæve og var forbavset over hvor hurtigt det gik.Jeg røg lige ned i en tornebusk og kom ikke andet til skade end et par skrabemærker og et hul i knæet som ramte en sten i busken. Heldigvis så en nabo mig og kørte mig på skadestuen. Mine forældre var ikke hjemme, jeg var nøglebarn og måtte underholde mig selv efter skole. Jeg kan ikke hsuke hvorfor jeg syntes tagklatring var underholdning!

3. TRUE!! Jeg har alle spillene og bruger gerne et par timer hver aften på at spille. Er medlem af både den Danske og Internationale Fanclub og håber på en dag at komme med til Sims kongres i København!! Så ved du det!!

4.FALSE!!. Der er ikke noget jeg afskyr mere end Sushi! URK!!

5.TRUE!! Jeg har samlet siden jeg var barn og har dem alle, hver og én. De gamle ligger dog i kælderen, og de er originaler og ikke kopier. De nyere oppe over mit klædeskab. Jeg elsker bare Jumbo bøger og køber troligt den nyeste Jumbo hver måned. Jeg har desuden også en pæn samling Anders And blade fra 60'erne og 70'erne,som alle er originale og i flot stand.Jeg har fået dem af min biologiske far fra KBH. De kan indbringe en pæn klat penge, hvis jeg en dag går bankerot!!

6.False/true Det er et trick spørgsmål. Jeg kan faktisk spille guitar, men klaver er det aldrig lykkedes mig at lære, trods min (afdøde)farfars ihærdige forsøg på at lære mig at spille El-orgel.

7.FALSE!Jeg holder meget af improvisionskøkken, altså at jeg improvisere med hvad dagens ret skal være. Frisk kød/fisk/fugl, årstidens grønsager, krydderurter og basisprodukter som mel, fløde, olie,ost, hvidløg, osv og så opfinder jeg en ny ret. Efter hvad min familie og venner siger, smager det altid godt/fantastisk og jeg får meget ros for min gode mad, så mon ikke det er sandt!!!

8.FALSE!! Jeg har aldrig nogensinde haft et hamster, hverken som barn eller voksen.

9. Jer som husker hvordan jeg så ud som teenager, tror sikkert at I kendte mig. Men det er langtfra sandt. Nok gik jeg klædt i Heavy tøj og rygmærker, jeg begyndte med det da jeg var 15 år, men det var bare facade. I virkeligheden var jeg bare en stille og rolig teenager, der var meget genert og manglede selvværd.Muskken og samværet med de andre der kunne lide musikken, både på efterskolen, og da jeg flyttede hjemefra til Århus, gav mig mere selvværd og troen på at jeg var noget værd som menneske. Jeg gjorde aldrig oprør mod mine forældre eller skolen eller sytemet. Jeg var 17 før jeg overhovedet smagte en øl og hash har jeg aldrig prøvet. Jeg har aldrig lavet hærværk, tyveri eller ballade, og mine omgivelser har aldrig har problemer med mig af nogen art. Faktisk var jeg en mønster teenager, som gerne ville gøre all tilpas. Jeg var og er stadig modløs over at mange tror at fordi man kan lide en rå musisk stil er man også et råt menneske, men det er langfra tilfælde hver gang.Jeg passede min skole, have gode venner både inden for Heavy men også "almindelige" venner, og var iøvrig en rigtig sød og samarbejdsvillig teenager.

10.FALSE. Jer som kender mig ved at jeg hader sne og kulde, så der er ikke noget der ligger mig mere fjernt end at rejse til Grønland. Nej, stik mig en flybillet til Nashville i Tennessee i USA, og jeg er smuttet!!

Malene Klejs sagde ...

Betinna!! Godt klaret!!

Blog-arkiv